Run bitch Run !!!

Man har ju legat på latsidan under semestern så dax att ge sig ut på
dagliga spring och Powerwalk rundor.
Allså jag har suttigt hela sommaren och undrat hur i helvete jag kan
gå upp i vikt , jag har ju hund så dagliga promenader är ju ett måste
och jag spelar fotboll så en viss mängd springer man ju i veckan så kan
inte förstå hur jag kan öka.
Min kollega på jobbet igår frågade om hon fick titta på bilderna i min Iphone
från våran resa till Turkiet och det var då jag förstod vad det är som har hänt.
Om jag har 1014 bilder i min iphone så är nog 400 bilder på pizza , hamburgare
och liknande
Hur jävla naiv får man vara eller haha bara att ändra kosten så löser sig nog detta
men frågan är hur mycket jag vill ändra kosten bara ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0