Godis test !!!

Jag ramlade på riktigt goda karameller i Godisautomaten på jobbet men
dom var fruktansvärt sura men ändå söta samtidigt ,aa låt mig säga att detta
måste upplevas så spring iväg till affären och inhandla MAOAM sour för ni
kommer att börja skratta när ni provar detta.
Vi gjorde ett test i bilen påväg hem från jobbet och kolla in ögonen på grabbarna----
I detta fallet så säger ju bildern mer än Tusen ord på Marcus här haha !!!
Linus försöker ju hålla tillbaka det ser man ju haha !!!
Burhan hade ju ett nytt tuggummi i munnen så han skulle ju inte vara
med men att han har varigt i min väska och ätigt upp nästan  allt godis innan
det har ju inget med detta att göra =)
Och jag själv tog ju korten så var ju inte med men nästa gång så..
Förövrigt vill jag tillägga att Godiset är ju supergott och man vaknar ju
till när man tar en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0